Professor Anton Caragea has accepted to become a member of AntiCrisis Forum/ Profesorul Anton Caragea a acceptat sa participe la Forumul AntiCriza

 

 

Stimate domnule prof. Mircea Coşea, 

 

Am primit cu bucurie vestea înfiinţării Forumului AntiCriză din România sub conducerea dumneavoastră.

Forumul Anticriză este o necesitate în aceste momente când criza economică, începută în 2007 în Statele Unite, a devenit o criză mondială, care prin efecte şi dimensiuni aminteşte deja de Marea Criză Economică din 1929-1933.

Din nefericire,  precum în 1929 şi acum, România se trezeşte nepregătită şi economic şi financiar şi ceea ce este mai grav nici politic şi nici ideatic.

Cu o clasă politică dezbinată, cu ameninţătoare şi legitime conflicte sociale la orizont, fără o comunitate de interese şi ajutor între patronate şi sindicate şi cu o economie nesănătoasă România se pregăteşte pentru primul val al crizei, iar consecinţele nu pot fi decât grave.

 Lansarea unui Forum AntiCriză în România îmi apare, din aceste nenumărate motive,  neîndoielnic o iniţiativă utilă şi importantă.

Fără un Forum AntiCriză România nu are nici o şansă să realizeze un program coerent de ieşire din prăbuşirea economică.

Fără un Forum AntiCriză nu putem ajunge la acele soluţii, naţional acceptate, care să ne ofere un plan de salvare în faţa crizei care deja macină fundaţiile economiei româneşti.

Mă onorează totodată rugămintea dumneavoastră de a fi alături în acest Forum AntiCriză şi nu pot decât să răspund afirmativ.

Am fost împreună pe parcursul anilor 2007 şi 2008, când am fost primii care am avertizat că prăbuşirea pieţei imobiliare din S.U.A. va antrena o criză economică mondială.

Am fost primii care am avertizat, în pofida asigurărilor liniştitoare ale guvernului Tăriceanu, că această criză economică va afecta grav România, mi se pare normal să fiu alături de dvs. acum când trebuie să gândim soluţiile necesare ieşirii din criză.

În aceste condiţii nu pot decât să fiu alături de dvs. în acest nou efort pentru a da României o şansă şi românilor un viitor mai bun.

 

Cu cele mai bune sentimente,

Prof.univ. dr. Anton Caragea

Leave a Reply

